GA Officer

  • Jakarta
  • Rgf International Recruitment
Job Description - Assist in the preparation of all non-confidential payments related to office procurement, outsources etc.- Arrange business trip (accommodation, flight, transportation, etc).- Make documentation, maintaining, and monitoring office assets, supplies, and files.- Monitor and manage outsources (office boy, receptionist, drivers)- Provide administration support including but not limited to arranging meetings and translation document.- Other responsibilities as needed. ------------------------------------------- - Membantu persiapan semua pembayaran non-rahasia yang terkait dengan pengadaan kantor, outsourcing, dll.- Mengatur perjalanan bisnis (akomodasi, penerbangan, transportasi, dll).- Membuat dokumentasi, memelihara, dan memantau aset, perlengkapan, dan file kantor.- Memantau dan mengelola tenaga kerja luar (office boy, resepsionis, supir)- Memberikan dukungan administrasi termasuk tetapi tidak terbatas pada mengatur pertemuan dan menerjemahkan dokumen.- Tanggung jawab lain sesuai kebutuhan. Job Requirement ・Bachelor's degree (Administration / Management or related)・Business English proficiency・1 year of experience as GA (administration, expat support, manage outsourcing).・Fresh Graduate is possible to apply・Expert in MS Excel, MS Word and MS PPT ------------------------------------------- ・Gelar sarjana (Administrasi / Manajemen atau yang terkait)・Kemahiran Bahasa Inggris Bisnis・Pengalaman 1 tahun sebagai GA (administrasi, dukungan ekspatriat, mengelola outsourcing).・Lulusan baru dapat melamar・Menguasai MS Excel, MS Word dan MS PPT